Szamba Betonowe
Just another WordPress site

Architektura i nowoczesne budownictwo – 8 lekcji na sukces jako firma, od biznesu za BIG

Posted in Uncategorized  by admin
July 6th, 2018

Kiedy dołączyłem do BIG.
Bjarke Ingels Group w 2008 roku, mieliśmy jedno biuro, jednego partnera i 45 pracowników.
Osiem lat później mamy 12 partnerów i ponad 400 pracowników w Kopenhadze, Nowym Jorku i Londynie.
Kontynuując poszerzanie naszego zasięgu, projektów i personelu, przyznawałem sobie luksus spoglądania wstecz i destylowania tego, co zmieniło dotychczas.
Oto moje osiem najlepszych lekcji, które zapewniły pomyślny rozwój BIG w ciągu ostatnich ośmiu lat.
Lekcja 1: Design i biznes, ręka w rękę W wyścigach Formuły łatwo jest skupić się zbytnio na samochodzie i kierowcy, ponieważ to właśnie widzimy podczas wyścigu.
Ale ekipy, sprzęt i inne systemy wsparcia są równie ważne, jeśli chcesz wygrać.
Architektura jest najbardziej widoczną częścią naszej organizacji, ale koncentrujemy się również na działaniach biznesowych.
Biznes nie sprzeciwia się projektowaniu.
Dobrze zarządzane środowisko biznesowe będzie wspierać dostarczanie projektu.
Podczas naszego rozwoju nauczyliśmy się, że nie tylko rozsądne, ale także konieczne jest analityczne myślenie o naszej organizacji.
Gdybym mógł wrócić i zmienić jedną rzecz, zatrudniłbym wcześniej więcej odpowiednich osób.
Każdy z nich kilkakrotnie przyniósł do domu swoją pensję.
Im lepsze wsparcie i infrastruktura zapewniamy dzięki operacjom, tym bardziej nasi projektanci mogą skupić się na tym, co robią najlepiej.
LEKCJA 2: Skoncentrowanie się na zdrowiu finansowym Zostałem zwerbowany do BIG, aby wziąć odpowiedzialność za finansowe wyzwania, które napotka każda rozwijająca się firma.
Pochodząc z innej branży, najpierw zapoznałem się z zawodem architektury.
Znalazłem tradycyjną strukturę fakturowania skupioną na obciążeniu pracą w procesie projektowania.
Opłaty zostały dołączone do miejsca, w którym godziny zostały wydane w fazach, takich jak dokumentacja budowlana, a nie w miejscu, w którym wartość została utworzona.
Model ten nie działa zbyt dobrze dla architekta, który jest tradycyjnie proszony o intensywne zaangażowanie we wcześniejszych fazach, a następnie przekazanie go architektowi wykonawczemu w późniejszych fazach.
Aby ponownie przemyśleć tradycyjne podejście do opłat i uzyskać sprawiedliwy udział w wartości, którą Tworzyliśmy dla naszych klientów, zaczęliśmy skupiać się na dokumentowaniu dowodu naszego tworzenia wartości.
Jesteśmy w stanie pokazać klientom, że nasze projekty zapewniają wyższą wartość sprzedaży na metr kwadratowy, więcej programów dla każdej witryny i lepszą wartość dla użytkowników; Wszystko to pomaga nam osiągnąć większy udział w wartości, którą pomagamy w odblokowaniu, tj.
lepsze opłaty za projekt.
Stwierdziliśmy, że zarządzanie i kontrolowanie każdego projektu od początku do końca jest kluczem do zapewnienia, że nasze opłaty również generują zysk.
Używamy oprogramowania, które pozwala nam zaplanować wymagane zasoby dla dowolnego strumienia pracy.
Ponadto, dyscyplina, którą pokazujemy podczas regularnego sprawdzania każdego projektu przez cały rok, pozwala nam uniknąć jakiegokolwiek przekroczenia budżetu projektu dotyczącego wydatków na zasoby bez naszej wyraźnej wiedzy i zgody.
Celem nie jest karanie drużyn (wyniki tych spotkań nie wpływają na przykład na ich premie), ale rozmowa na ich temat przez finansową i praktyczną stronę projektu, aby mogli zrozumieć, co jest na poczekaniu i odpowiednio zaplanować.
Nasi pracownicy nie zastanawiają się już, gdzie są wydawane pieniądze, ponieważ proces jest przejrzysty.
Nie sądzę, aby jakikolwiek partner, kierownik projektu lub kierownik projektu kwestionował potrzebę finansowej kontroli projektów i, w rzeczywistości, wszyscy rozumieją i mówią jako naturalna część ich pracy.
W ostatecznym rozrachunku, w ramach zapewniania finansowej rentowności, jesteśmy zdecydowani na otrzymanie zapłaty.
Nie możemy pracować za darmo i uważamy, że sprawiedliwe jest, aby nasze warunki umowy były przestrzegane dokładnie tak, jak oczekujemy realizacji zgodnie z umową.
Może to wydawać się podstawową kwestią, ale byłem zaskoczony, jak często w przeszłości musieliśmy prowadzić poważne dyskusje z klientami na temat płacenia nam w rozsądnych ramach czasowych i płacenia nam w całości.
Nadal jesteśmy bezkompromisowi, oczekując pełnej zapłaty za pełną dostawę.
Lesson 3: W marketingu, ilość może doprowadzić do jakości Kiedy zaczęliśmy myśleć o BIG jako o marce, którą możemy wzmocnić i zbudować, skupiliśmy się na tym, jak podnieść świadomość firmy i rozmawiać o naszym podejściu.
W latach, w których byłem w BIG, zgłosiliśmy się do setek konkursów.
Wraz z rozszerzeniem rozpoznawania rynku przez BIG, uzyskaliśmy więcej bezpośrednich prowizji i mniej polegamy na konkursach.
Ale konkursy były ważne, aby stać się znanym klientom i branży.
Ważną rolę odgrywały również wykłady i wykłady.
Robimy od siedmiu do 16 wystaw rocznie i staramy się o nagrodę.
Bjarke i inni z BIG ukończyli prawie 600 wykładów w ciągu ostatnich ośmiu lat.
Na początku
[patrz też: inhibitor korozji, hologramy na legitymację studencką, gabloty muzealne ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: gabloty muzealne hologramy na legitymację studencką inhibitor korozji